ČEZ spustil službu „Servis vytápění“. Rozšiřuje tak doplňkové služby týkající se topení plynem

 

ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ je služba, která se kompletně postará o plynový kotel zákazníka. A to jak v podobě jednorázového každoročního servisu plynového kotle a kontroly spalinové cesty, tak i asistenčních služeb pro domácnost s nonstop linkou pro hlášení poruch. ČEZ v případě havárie navíc zajistí kvalifikovaného opraváře. Zákazníci se tak nemusejí o servis kotle vůbec starat.

 

„Lidé často na servis kotle zapomínají nebo ho odkládají. Důvody nejsou finanční, ale prostě si na to těžko nacházejí čas. Zákon schválnosti pak spočívá v tom, že se kotel obvykle rozbije v zimě během těch největších mrazů a pak je těžké shánět opraváře,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. 

 

Velkou výhodou služby ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ je to, že ČEZ za zákazníky hlídá veškeré termíny a automaticky dává vědět, že je čas na další kontrolu. Veškeré dokumenty a termíny plánovaných servisů jsou zákazníkům navíc přehledně dostupné v naší webové a mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE. Protokoly o provedeném servisu a kontrole spalinové cesty navíc archivujeme a jsou zákazníkovi kdykoliv k dispozici. Nehrozí tak, že by je zákazníci ztratili nebo založili.

 

Pravidelný servis kotle a kontrola spalinových cest nejen předcházejí nejčastějším poruchám, ale také prodlužují jeho životnost a pomáhají dlouhodobě udržovat maximální účinnost kotle, čímž snižují náklady na energie. Neméně důležitá je i bezpečnost kotle a spalinových cest. Největším rizikem špatně seřízeného plynového kotle je unikání oxidu uhelnatého, který může zapříčinit i otravu. Pravidelný servis a kontrola také předcházejí požárům a vyžadují je pojišťovny.  

 

„Službu jsme pilotně testovali v některých částech republiky a zákazníci nejvíc oceňovali její kompletnost. Líbí se jim, že zajišťujeme jak pravidelný každoroční servis kotle, tak i kontrolujeme spalinové cesty,“ říká Jiří Pěsta, ředitel pro nekomoditní služby v ČEZ Prodej. „Pokud by přesto došlo k poruše, obstaráme okamžitě kvalifikovaného opraváře. I mně samotnému taková služba na trhu chyběla. Z vlastní zkušenosti vím, jak je těžké někdy dobrého opraváře rychle sehnat.“

 

V případě nečekané havárie se zákazníci mohou nepřetržitě 24 hodin denně 7 dní v týdnu obrátit na nonstop telefonní linku 371 100 333. Součástí balíčku ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ je plnění do výše 5000 korun na jednotlivou pojistnou událost.

 

Balíček ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ doplňuje ostatní služby ČEZ týkající se vytápění. Zákazníci tak mohou získat vše od jednoho dodavatele. ČEZ zákazníkům pomáhá s výběrem vhodného kotle či jiných zdrojů vytápění, jejich instalací i vyřízením žádosti o dotaci. Společně s dodávkou komodit tak ČEZ zajišťuje veškeré služby týkající se topení v domácnostech.

 

Více informací naleznete na stránce: www.cez.cz/vytapeni

 

Vladislav Sobol, mluvčí ČEZ


Zpět na výpis








Moravskoslezský kraj

Poštovní adresa

Městský úřad Orlová
Osvobození 796
Orlová - Lutyně
735 14

Datová schránka:
ID: r7qbskc

Identifikační údaje:
IČ: 00297577
DIČ: CZ00297577

Rychlý kontakt

E-mail:
urad@muor.cz
posta@muor.cz

Telefon:
+420 596 581 111

Fax:
+420 596 581 123
+420 596 581 333

Úřední hodiny

Po, St: 8:00 - 11:30 a 12:30 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:30 a 12:30 - 13:30
Út, Pá: (pouze pro objednané)

Polední přestávka: 11:30 - 12:30

Pokladní hodiny

Po, St: 9:00 - 11:30 a
12:30 - 16:00
Út, Čt, Pá: 9:00 - 11:30 a
12:30 - 13:30